Kilka słów od autorów

Witajcie na naszym podróżniczym blogu. Od razu chcemy powiedzieć, że nasza strona będzie związana z polską turystyką. Uważamy, że nie ma nic piękniejszego niż nasza ojczyzna. Mamy nadzieję, że podzielacie nasze zdanie, a jeśli nie to postaramy się Was przekonać do naszych racji.

Wypadałoby się najpierw przedstawić. Jesteśmy grupą przyjaciół i w zasadzie znamy się od dziecka. Wychowaliśmy się w małej miejscowości u podnóża Beskidu Żywieckiego. Jesteśmy bardzo przywiązani do widoków lasów i gór, chociaż przyznajemy, że nasze serca skradł widok Bałtyku podczas kolonii, gdy byliśmy jeszcze dziećmi. W każde wakacje wyjeżdżaliśmy razem na różnego rodzaju obozy i wspomniane kolonie. Odkąd przekroczyliśmy próg 18-stki, sami organizujemy sobie wyprawy.

Nasze wojaże są bardzo zróżnicowane. Nieraz spaliśmy pod namiotami, czy w schroniskach, gdy wędrowaliśmy po górskich szlakach. Dobrze wspominamy przyczepy campingowe nad morzem, ale mamy sprawdzone także niektóre hotele i kwatery prywatne.

Po co ta strona? Chcemy po prostu podzielić się z innymi naszymi wspomnieniami, przygodami i wiedzą. Każda podróż nas kształtuje i nas rozwija. Zachęcamy Was do zaglądania na naszą stronę, a jeśli macie swoją paczkę, to nie spotykajcie się tylko na piwo raz na jakiś czas, ale razem ruszajcie w Polskę!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>